Subject: Re: [Fraternet-budavarpresbiter] áldozati vasárnap
From: Connections2000 Heinczinger Orsi <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 21 Sep 2021 21:07:27 +0200

Kedves Testvérek,

hosszútávú cél, de szeretném felvetni templomunk külső renoválását, 
rendbehozatalát, mint áldozatai vasárnapjaink célját.  Sok helyen vizes, 
töredezett, omladozik a vakolat, a bejárat körül méltatlan a látvány. Én 
úgy látom, el kellene kezdeni foglalkozni ennek teljes 
rendbehozatalával. Különös tekintettel arra, hogy állami, önkormányzati 
forráslehetőségekre is lehetne számítani. Szerintem nincs mire várnunk, 
el kell kezdeni ezzel szisztematikusan foglalkozni és lépésről-lépésre 
eljutni a templom méltó renoválásáig. Fontos lenne ennek teljes 
átgondolása (felmérés, ajánlatkérés, költség kalkuláció, pályázati 
lehetőségek felmérése és saját erőink csoportosítása, adományok 
gyűjtése, pályázás, költségvetés, kivitelezők kiválasztása, 
megvalósítás). Tudom, hogy egy áldozati vasárnap csak apró lépés ebben 
az óriási projektben, mégis fontosnak érzem a gyülekezet és a 
presbitérium figyelmét erre a problémára ráirányítani. Természetesen, ha 
más cél fogalmazódik meg az idei áldozati vasárnapra, amit aktuálisan 
fontosabbnak érez a közösség, elfogadom és támogatom.

Szeretettel,

Heinczinger Orsi

HEINCZINGER ORSOLYA

2021.09.21. 16:58 keltezéssel, Bence Imre írta:
> Kedves Testvérek!
>
> Mivel presbiteri gyűlésen nem született döntés arról, hogy az áldozati 
> vasárnapot milyen céllal hirdessük meg, szeretettel kérlek benneteket, 
> hogy írjátok meg javaslataitokat, ötleteiteket arról, hogy mire 
> gyűjtsünk ebben az évben.
>
> 2020-ban a közvetítési rendszerre.
> 2019-ben a kápolna felújításra
> 20218-ban a kápolna felújításra
> 2017-ben a Sára terem berendezésére
> 2016-ban az orgonaépítéssel kapcsolatos templom-festésre
> gyűjtöttünk...
>
> Kérem, hogy záros határidőn belül (szeptember 27-ig) az elnökségi 
> ülésig juttassátok el gondolataitokat ezen a közös listán!
>
>
> Szeretettel.
>
> Isi
>
>
>
>
>
>
>
> _______________________________________________
> Fraternet-budavarpresbiter mailing list
> [email-masked]
> https://mail.lutheran.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/fraternet-budavarpresbiter 
>